Over

“Consultancy, trainingen en support zitten in het portfolio, maar Blended Communication concentreert zich met name op de zeer snel veranderende technologie en de optimale inzet hiervan in bestaande communicatie structuren.”

Over

Blended Communication is een jong, dynamisch en snel groeiend bedrijf, dat zich specialiseert in de inzet van (nieuwe) technologie, ter ondersteuning van bestaande communicatievormen. De producten en software diensten zijn hierbij slechts faciliterend, de gebruikers, zowel de zender(s) als ontvangers, staan centraal. Overige ingrediënten die invloed hebben op ‘de blend’, zijn onder andere het type content en de inhoudelijke boodschap die moet worden overgebracht. Op basis hiervan wordt een optimale mix samengesteld van huidige en nieuwe manieren van communiceren.

Voor het samenstellen van de juiste mix kan worden gekozen uit een breed portfolio van hardware en software oplossingen. Of het nu gaat om het koppelen van echografieapparatuur aan een Augmented Reality bril, 3D beelden die op afstand met een smartscreen bekeken moeten kunnen worden, of het organiseren van een online event voor 1.000 of meer deelnemers, Blended Communication heeft de kennis en kunde in huis en biedt daarnaast de benodigde oplossingen.

Verschillende product gerelateerde gebruikerstrainingen zijn beschikbaar, maar ook worden diverse inhoudelijke trainingen gegeven. Hoe ontwerp je bijvoorbeeld een online training en wat moet je doen om bestaand cursus -, en opleidingsmateriaal aan te passen zodat dit geschikt wordt voor online en/of blended learning programma’s. Ook worden cursussen gegeven die docenten en trainers  helpen in de overgang ‘van de klas naar de camera’.

Consultancy, trainingen en support zitten in het portfolio, maar Blended Communication concentreert zich met name op de zeer snel veranderende technologie en de optimale inzet hiervan in bestaande communicatie structuren. De organisatie mag dan wel jong zijn, de oprichters hebben ruim 10 jaar ervaring opgedaan in verschillende omgevingen, organisaties en branches. Hierdoor kan een goed advies worden gegeven en een juiste keuze worden gemaakt tussen traditionele -, en nieuwe manieren van communiceren. Daar waar mogelijk en van toegevoegde waarde, wordt deze technologie ingezet. Met ‘Blended’ gaat het dus niet alleen om online, maar zeker ook om de offline communicatie.