Technische Ondersteuning
Zorgeloos kunnen beginnen
Niets is zo frustrerend als het hebben van een belangrijke vergadering waarbij enkele deelnemers niet aanwezig kunnen zijn vanwege files, een geannuleerde vlucht of het missen van een trein. Gelukkig kunnen dit soort zaken niet voorkomen met online sessies. Desalniettemin moet er rekening worden gehouden met factoren waardoor een vergadering niet op tijd kan beginnen of een persoon moeilijkheden ondervindt om deel te nemen. Kleine zaken zoals een verkeerd ingeplugde headset of bijvoorbeeld een onervaren voorzitter, kan voor een lang oponthoud zorgen.
Ons professionele support team voorkomt dat dit gebeurt en zorgt er voor dat uw online sessie op tijd begint en vlekkeloos verloopt.
Het vitero support team omvat IT professionals van vitero GmbH (geen out-sourced call center!) die direct bereikbaar zijn zonder lange wachttijden. Onze technische support medewerkers zijn gespecialiseerd in het oplossen van live internet gebaseerde communicatie problemen en werken volgens een goed gefundeerde routine. Support gebeurt hetzij telefonisch (Duits en Engels) of doormiddel van support op afstand direct in de virtual team room.
Uit de volgende gespecialiseerde ondersteuningsdiensten kunt u kiezen:
Technische Checks
Zodra u problemen ervaart tijdens een ‘zelf test’ (een bezoek aan ‘Mijn persoonlijke ruimte’ in vitero) of indien er vragen onbeantwoord blijven, kunnen gebruikers contact opnemen met ons support team en een afspraak maken voor een persoonlijke-, of een technische check met een groep. Ons support team assisteert u graag en maakt graag met u een afspraak.
Technisch Advies
Zodra vitero geïntegreerd wordt in het IT landschap van uw organisatie (on premise of dedicated hosting) worden er geen kosten in rekening gebracht voor consultancy en de configuratie. Voor remote installatie of het plaatsen van servers op locatie inclusief het instrueren van de system administrator bieden wij een ‘all-inclusive’ prijs.
Conceptuele Ondersteuning
Ons consultancy team ondersteunt u met verschillende diensten zoals co-moderatie, consultancy en ondersteuning van voorzitters.
Eerste lijn Support Training
Onze IT specialisten delen hun kennis met uw interne support afdeling.
We helpen u graag de juiste support services te vinden voor uw situatie. Aanvullend, wij adviseren de volgende vitero-certified hardware (pdf) te gebruiken welke u direct bij ons kunt bestellen.
