Virtueel Advies
Virtueel advies
Customer service kan kostbaar en tijdrovend zijn – vooral wanneer er aan potentiële -, en/of bestaande klanten persoonlijk advies wordt aangeboden door eigen consultants of door ‘call center agents’. Tot op heden worden dergelijk adviesgesprekken alleen via de telefoon of op locatie gevoerd. Telefonische adviesgesprekken hebben echter het grote nadeel dat de partijen elkaar, maar ook de relevante content niet zien. Dit kunnen bijvoorbeeld documenten, films, websites of producten zijn, die in dat geval verbaal moeten worden omschreven. Aan de andere kant kan een bezoek aan een klant of prospect economisch gezien niet altijd verantwoord worden – te kostbaar, te tijdrovend.
Creëer duidelijkheid
Web conferences met vitero bieden een steeds populairder wordend alternatief voor consultants en ‘call center agents’. De gesprekspartners worden in de virtuele ruimte weergegeven door middel van een foto of webcam waardoor een persoonlijke atmosfeer ontstaat. Door middel van applicatie delen kunnen documenten, websites en films worden gedeeld en zelfs bewerkt worden. Ook kan bijvoorbeeld software worden gedemonstreerd. Bovendien beschikt de virtual team room over diverse tools om het gesprek effectief te structureren (bijv. kunnen aanwijzen). De gesprekken worden transparant, afspraken ondubbelzinnig en de klanten krijgen een betere indruk van uw producten.

Zo simpel als het opnemen van de telefoon
Het opstarten van een online adviesgesprek is net zo simpel als het opnemen van een telefoon. Met de vitero Outlook AddIn wordt direct een vergaderverzoek uitgestuurd naar de deelnemers inclusief een ‘directe sessie link’. Door op deze link te klikken komen de deelnemers eenvoudig en direct in de juiste ruimte, dat is alles. Op deze manier kunnen ad hoc afspraken worden gemaakt of snel duidelijkheid worden gecreëerd met verschillende deelnemers. Als alternatief kan de link naar de virtual room ook in uw eigen website worden opgenomen (via de vitero web service interface). Deelname met de telefoon of een mobiel apparaat wordt ook ondersteund.

Intuïtief en veilig
Met name voor nieuwe gebruikers die omschakelen naar een virtuele omgeving is vitero zeer eenvoudig dankzij het intuïtieve gebruik. De virtuele ruimte wordt snel opgestart, net als het openen van een website doormiddel van een link. Zodra er gebruik wordt gemaakt van onze html-5 toegang, duurt het laden van de pagina ongeveer één seconde. De vertrouwelijkheid van de gesprekken is gegarandeerd dankzij de encryptie conform de bankstandaarden, die plaats vindt in ISO 27001 gecertificeerde servers welke op Duits grondgebied staan en door onze software architectuur, ontwikkeld voor data protectie.
Voor meer informatie over data protectie zie vitero security aspects (pdf)

Ergonomie & presentatie
-
presenteren, bewerken en verwijzen naar de content
-
intuïtief gebruik wat resulteert in hoge acceptatie
Naadloos & aanpasbaar
-
Snel en eenvoudig starten van een sessie
-
Integratie met outlook incl. standaard e-mail
-
Integratie met website via vitero webservice interface
-
Aanpasbaar in uw huisstijl
Betrouwbaar, beveiliging & data protectie
-
Server locatie en bedrijfslocatie in Duitsland
-
Strikte naleving van Europese en Duitse data protectie standaarden
-
Flexibele en veilige communicatie via VoIP telefoon