Virtueel advies

Customer service kan kostbaar en tijdrovend zijn – vooral wanneer er aan potentiele -, en/of bestaande klanten persoonlijk advies wordt aangeboden door eigen consultants of door ‘call center agents’. Tot op heden worden dergelijk adviesgesprekken alleen via de telefoon of op locatie gevoerd. Telefonische adviesgesprekken hebben echter het grote nadeel dat de partijen elkaar, maar ook de relevante content niet zien. Dit kunnen bijvoorbeeld documenten, films, websites of producten zijn, die in dat geval verbaal moeten worden omschreven. Aan de andere kant kan een bezoek aan een klant of prospect economisch gezien niet altijd verantwoord worden – te kostbaar, te tijdrovend.

Creëer duidelijkheid

 Web conferences met vitero bieden een steeds populairder wordend alternatief voor  consultants en ‘call center agents’. De gesprekspartners worden in de virtuele ruimte weergegeven door middel van een foto of webcam waardoor een persoonlijke atmosfeer ontstaat. Door middel van applicatie delen kunnen documenten, websites en films worden gedeeld en zelfs bewerkt worden. Ook kan bijvoorbeeld software worden gedemonstreerd. Bovendien beschikt de virtual team room over diverse tools om het gesprek effectief te structureren (bijv. kunnen aanwijzen). De gesprekken worden transparant, afspraken ondubbelzinnig en de klanten krijgen een betere indruk van uw producten.

Zo simpel als het opnemen van de telefoon

Het opstarten van een online adviesgesprek is net zo simpel als het opnemen van een telefoon. Met de vitero Outlook AddIn wordt direct een vergaderverzoek uitgestuurd naar de deelnemers inclusief een ‘directe sessie link’. Door op deze link te klikken komen  de deelnemers eenvoudig en direct in de juiste ruimte, dat is alles. Op deze manier kunnen ad hoc afspraken worden gemaakt of snel duidelijkheid worden gecreëerd met verschillende deelnemers. Als alternatief kan de link naar de virtual room ook in uw eigen website worden opgenomen (via de vitero web service interface). Deelname met de telefoon of een mobiel apparaat wordt ook ondersteund.

Intuïtief en veilig

Met name voor nieuwe gebruikers die omschakelen naar een virtuele omgeving is vitero zeer eenvoudig dankzij het intuïtieve gebruik. De virtuele ruimte wordt snel opgestart, net als het openen van een website doormiddel van een link. Zodra er gebruik wordt gemaakt van onze html-5 toegang, duurt het laden van de pagina ongeveer één seconde. De vertrouwelijkheid van de gesprekken is gegarandeerd dankzij de encryptie conform de bankstandaarden, die plaats vindt in ISO 27001 gecertificeerde servers welke op Duits grondgebied staan en door onze software architectuur, ontwikkeld voor data protectie.

Voor meer informatie over data protectie zie vitero security aspects (pdf)

 

Ergonomie & presentatie

  • Presenteren, bewerken en verwijzen naar de content
  • Intuïtief gebruik wat resulteert in hoge acceptatie

Naadloos  & Aanpasbaar

  • Snel en eenvoudig starten van een sessie
  • Integratie met Outlook incl. standaard e-mail
  • Integratie met website via vitero web service interface
  • Aanpasbaar in uw huisstijl

Betrouwbaarheid, Beveiliging & Data Protectie

  • Serverlocatie en bedrijfslocatie Duitsland
  • Strikte navolging van Europese en Duitse data protectie standaarden
  • Flexibele en veilige communicatie via VoIP en telefoon

Basis Training voor Voorzitters

  • Leer hoe effectieve online vergaderingen in vitero voor te zitten
  • Ideaal voor project managers, team managers, afdelingshoofden, externe moderators, divisie hoofden, voorzitters van comités
    Lees meer (pdf)

Advanced Training voor voorzitters

  • Leer hoe complexe vergaderingen voor te zitten met grotere groepen in vitero
  • Ideaal voor project managers, team managers, voorzitters
    Lees meer (pdf)

Pilot Projects

  • Test en gebruik vitero voor een periode van drie maanden zonder licentiekosten, inclusief professionele consultancy
  • Technische, organisatie en methodisch-didactische consultancy, co-moderatie, evaluatie en support
    Lees meer

Change Management

  • Professionele consultancy gedurende de introductie fase van het systeem om een vlekkeloze integratie van vitero in de workflow van uw organisatie te garanderen
  • Consultancy, evaluatie en permanente optimalisatie van het gebruik
    Lees meer

Technische Support

  • Technische checks (in groepen of individueel)
  • Technische ‘introductie support’ in het begin van de sessies
  • Support hotline
    Lees meer

Software Ontwikkeling

  • Maatwerk oplossingen om aan uw organisatie specifieke wensen te voldoen
  • Uitbreiding van specifieke functies tot aan complete modules
    Lees meer

Hardwareservices

  • Levering in Europa van vitero-gecertificeerde headsets, webcams en hands-free apparatuur
    Lees meer